page 9 - Cinematically

Go to content
sponsored by




IBC 2022 round-up                                                       page 9
από τον Πάνο Γκόλφη (panosgolfis@gmail.com)
Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2022




Lupo
Δεν είναι από τις γνωστές μεγάλες εταιρείες η ιταλική Lupo αλλά όσοι είμαστε ενεργά μέσα στην δουλειά αυτή τη γνωρίζουμε εδώ και πολλά χρόνια για τα καλά φώτα που έφτιαχνε, φώτα οικονο-μικά, προσιτά και τίμια. Φώτα που έκαναν τη δουλειά τους χωρίς πολλά φύκια και μεταξωτές κο-ρδέλες.
Τα φώτα φθορισμού (τύπου Kinoflo) που έβγαζε η Lupo πριν 25 χρόνια ήταν πολύ καλά φώτα, μαζί με τα άλλα προσιτά ιταλικά φώτα, αυτά της Tre-D. Με άλλα λόγια, όσοι κινηματογραφιστές δεν είχαμε μπάτζετ στις ταινίες μας για να μπορούμε να έχουμε τα ακριβά Kinoflo η μόνη μας προσιτή και ποιοτική λύση ήταν τα ανάλογα φώτα της Lupo και της Tre-D, ιταλικές αμφότερες.

Στην IBC 2022, μια μικρή ομάδα νέων γελαστών ανθρώπων από το Τορίνο με ξενάγησε στο μι-κρό περίπτερό τους στην τεράστια αίθουσα 12 του RAI Amsterdam, και στα νέα φωτιστικά εργα-λεία τους. Οι νέοι αυτοί άνθρωποι, οι ιταλοί εκπρόσωποι/πωλητές της Lupo, χάρηκαν ιδιαίτερα όταν είδαν ότι είμαι Ελληνας και για τους προφανείς λόγους έγιναν πιο φιλικοί μαζί μου.
Εκεί, στο περίπτερο 12H32 βρισκόταν και ο ιδιοκτήτης της μικρομεσαίας ιταλικής εταιρείας, ο γιος του ιδρυτή της Lupo.
Ετσι λοιπόν, ανάμεσα σε πολλά γέλια και ιταλικά εσπρεσάκια, είδα μερικά απίθανα φώτα εκεί τα οποία τα ερωτεύτηκα, δεν μπορώ να το κρύψω.
 



To μικρό booth της ιταλική Lupo (πίσω από το μεγάλο booth της ARRI) στο τεράστιο και πιο κινηματογραφικό
hall της IBC, το χωλ Νο.12





Αυτή είναι η φιλοσοφία των ιταλών της Lupo. Υψηλή ποιότητα σε πολύ χαμηλή τιμή.




Movielight 300 Dual Color Pro
Ενα από τα φώτα της Lupo που ευχαριστήθηκα ήταν αυτό το μικρό, τύπου Bowens-mount φως led. Είναι πολλά τα pros σ'αυτό το υπέροχο -τύπου φρενέλ- φως και λίγα τα cons.
Είναι πολλά αυτά που κάνουν αυτό το φως να ξεχωρίζει, αν κάνετε μια μικρή έρευνα στο ίντερνετ θα δείτε ποιά είναι τα πλεονεκτήματα του Movielight 300 Dual Color Pro, αλλά για να είστε εδώ φαντάζομαι ότι θέλετε να μάθετε τη δική μου άποψη, ενός ανθρώπου που παλεύει επαγγελματικά με φώτα φωτογραφικά, κινηματογραφικά, θεατρικά κάθε τύπου, 30 χρόνια τώρα!



Τέρμα τα μπερδέματα με τα καλώδια και το κουβάλημα των ballasts
Ενα από τα pros του Movielight 300 Dual Color Pro που με κέρδισε, και πιθανότατα το σπουδαι-ότερο όλων, είναι η πολύ έξυπνη κίνηση των σχεδιαστών/τεχνικών της Lupo να βάλουν το ballast μέσα στο φωτιστικό σώμα και όχι έξω απ'αυτό! Με άλλα λόγια, τέρμα πια στην άκρως ενοχλητι-κή αυτή σύμβαση/υποχρέωση να κουβαλάς μαζί με το φως και το βαρύ ballast/τροφοδοτικό και να πρέπει να βρεις τρόπο να το βάλεις κάπου πάνω στο light stand ή κάτω στο πάτωμα, ανάμε-σα στα πόδια σου και να μπλέκεσαι με τα καλώδια τροφοδοσίας. Το ballast στο Movielight 300 Dual Color Pro είναι μέσα στο ίδιο το φωτιστικό σώμα, στο κάτω μέρος του, γι'αυτό και το σχήμα του φωτιστικού θυμίζει τα υπέροχα παλιά φρενέλ φώτα των 50's/60's.
Προσωπικά με ενοχλεί πάρα πολύ όλο αυτό το θέμα με τα τεράστια ξεχωριστά τροφοδοτικά σαν των Aputure φωτιστικών! Και ναι, δεν είναι μυστικό, το ιταλικό αυτό single point φως είναι άμεσος ανταγωνιστής του καθιερωμένου πια Aputure 300x.
Η έξυπνη αυτή κίνηση της Lupo να μας απαλλάξει από την ενοχλητική αυτή τακτική των ξεχωρι-στών τροφοδοτικών είναι -imho- το μεγαλύτερο αβαντάζ του Movielight 300 Dual Color Pro και την ευχαριστούμε γι'αυτό.





Το απίθανο Movielight 300 Dual Color Pro της ιταλικής Lupo




Αριστη ποιότητα κατασκευής, ιδανικό για σκληρή, επαγγελματική χρήση!
Ενα άλλο όπλο του Movielight 300 Dual Color Pro είναι η ποιότητα κατασκευής του παρ'όλο που είναι φτιαγμένο από φθηνά αλλά πολύ ανθεκτικά και στιβαρά πολυμερικά υλικά, συγκεκριμένα reinforced techno-polymer, με άλλα λόγια σκληρό πλαστικό μεγάλης αντοχής. Παρ'όλο που δεν είναι κατασκευασμένο από μέταλλο, αλουμίνιο ή άλλο ακριβό υλικό, η αίσθηση που σου δίνει όταν το πιάνεις στα χέρια σου είναι η αίσθηση πολύ ακριβότερου εργαλείου. Σ'αυτό βέβαια παίζει μεγάλο ρόλο κι'αυτή η ματ επιφάνεια των πολυμερικών υλικών του η οποία σου δίνει μεγάλη ευχαρίστηση και όρεξη/κίνητρο να δουλέψεις μαζί του.

Και βέβαια, το σπουδαιότερο στην κατασκευή του Movielight 300 Dual Color Pro δεν είναι η ωραία αίσθηση στην αφή του αλλά η πολύ γερή, στιβαρή, heavy-duty κατασκευή του. Ειδικά η ποιότητα του μεταλλικού yoke είναι αξεπέραστη δίνοντάς σου την εντύπωση ότι θα μπορούσε να σηκώσει και ένα ολόκληρο αυτοκίνητο! Μιλάμε τώρα για το πιο heavy-duty μεταλλικό yoke της κατηγορίας! Κάτι που χρειάζεστε απαραιτήτως όταν κουμπώνετε πάνω στο φως σας μεγάλα και βαριά αξεσουάρ/modifiers, όλοι μας ξέρουμε τί ταλαιπωρία είναι να προσπαθείς να σφίξεις ένα μεγάλο softbox πάνω σε ένα Aputure λόγω του αδύναμου τρόπου στήριξης που έχει.

Σημειώστε ότι τα μοντέρνα αυτά συνθετικά υλικά όπως τα πολυμερικά είναι πολύ ασφαλέστερα σε μία πτώση, δηλαδή αν σας πέσει το φως κάτω δεν θα διαλυθεί ή δεν θα παραμορφωθούν/στραβώσουν τα μέταλλα και τα αλουμίνια όπως συμβαίνει σε όλα τα υπόλοιπα φώτα, γιατί απλούστατα όλα αυτά τα συνθετικά υλικά είναι πολύ πιο ελαστικά και ανθεκτικά σε χτυπήματα
και πτώσεις. Επίσης τα εσωτερικά εξαρτήματα και κυκλώματα δέχονται πολύ λιγότερους κραδα-σμούς σε μια πτώση λόγω αυτής της ελαστικότητας των εξωτερικών πολυμερικών υλικών.




Τα τύπου φρενέλ φώτα της Lupo λόγω της μοντούρας Bowens που έχουν δέχονται όλα τα φωτιστικά αξεσουάρ όπως soft boxes, 4-leaf barndoors (και όχι "σπορτέλα" που τα λέτε κάποιοι στην Ελλάδα) και άλλα πολλά.



Powercon βύσματα τροφοδοσίας και δυνατότητα daisy chain
Αλλο ένα από τα πολλά pros που κάνουν το Movielight 300 Dual Color Pro να ξεχωρίζει είναι το θέμα της τροφοδοσία. Αυτή δεν γίνεται με τα τυπικά θηλυκά ηλεκτρικά φις αλλά με ασφαλή βύ-σματα Powercon που κουμπώνουν και κλειδώνουν, σαν αυτά δηλαδή που χρησιμοποιούν οι κινούμενες κεφαλές/beams. Και σαν να μην έφτανε αυτό το προσόν οι άνθρωποι της Lupo μερίμνησαν για την ευκολία μας και φρόντισαν να προσθέσουν και Powercon βύσματα εξόδου της τροφοδοσίας, κάτι που βρίσκουμε στα θεατρικά φώτα και στα beams, δηλαδή με τον τρόπο αυτό κάνουμε daisy chain και το ένα φως τροφοδοτεί το άλλο αν έχουμε περισσότερα από ένα φώτα. Μια πολύ μεγάλη ευκολία, ειδικά αν έχετε "ριγκάρει" τα φώτα σας πάνω σε τράσες, grids, autopoles και όπου αλλού δεν είναι εύκολο να περνάτε καλώδια ρεύματος/τροφοδοσίας για το κάθε ένα φως ξεχωριστά.
Επίσης, αφού μιλάμε για τροφοδοσία ρεύματος, άλλο ένα θετικό στοιχείο που βρήκα σ'αυτά τα φώτα ήταν η εύκολα προσβάσιμη ασφαλειοθήκη της ασφάλειας τροφοδοσίας των 15Α που βρί-σκεται πάνω στο πίσω πάνελ του Movielight 300 Dual Color Pro, ακριβώς κάτω από τα δύο Powercons.




Εδώ βλέπετε κάτω από τις DMX εισόδους/εξόδους, τις δύο Powercon εισόδους/εξόδους τροφοδοσίας ρεύματος.




Μεγάλη ποικιλία επιλογής μπαταρίας
Κλείνοντας το θέμα της τροφοδοσίας, μου άρεσε πολύ επίσης ότι το φως αυτό σου παρέχει και τετράπινη επαφή XLR (η τρίτη υποδοχή/είσοδος πάνω δεξιά, δίπλα από τις πεντάπινες εισό-δους/εξόδους DMX) για να τροφοδοτήσεις το Movielight 300 Dual Color Pro με μπαταρία. Δηλαδή, με ένα καλώδιο/αντάπτορα από τετράπινο XLR σε D-tap, μπορείς να συνδεθείς κατε-υθείαν πάνω σε μια μεγάλη μπαταρία V-mount και να φωτίζεις για 2 ώρες απροβλημάτιστα. Τέλος, είναι καλό το γεγονός ότι η Lupo δεν σε περιορίζει στις 14.8 V μπαταρίες αλλά σου δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις και 24βολτες, κάτι που σου δίνει μεγαλύτερη αυτονομία στην πράξη αλλά και μια μεγάλη ποικιλία επιλογής μπαταριών όταν είσαι "on-the-go".

Επίσης πρέπει να γνωρίζετε ότι η ίδια η Lupo κατασκευάζει δικές της V-mount μπαταρίες πολύ οικονομικές και πολύ καλής ποιότητας, μπαταρίες που συνεργάζονται άψογα με τα φώτα αυτά της Lupo.




To Movielight 300 Dual Color Pro σεταρισμένο στουντιακά για να μπορείτε να ρυθμίζετε από κάτω τα pan/tilt.




Πολύ πιο οικονομικό από τον ανταγωνιστή του
Αλλο ένα στοιχείο που σε κερδίζει σ'αυτό το φως είναι η χαμηλότερη τιμή του κατά 200-250 ευρώ από τον άμεσο ανταγωνιστή του, το Aputure 300x. In other words, στο ίδιο κόστος αγοράς τριών Aputure 300x εσείς αγοράζετε 4 φώτα Movielight 300 Dual Color Pro.





Το μικρό της σειράς Movielight, το πανίσχυρο 300άρι Dual Color Pro, στο περίπτερο της Lupo στην IBC-2022.




Τα cons είναι πολύ λιγότερα από τα pros
1): Αυτό που δεν με ενθουσίασε ήταν ο αυξημένος -σε σχέση με άλλα φώτα- θόρυβος του blo-wer, κάτι βέβαια που δεν είναι καθόλου πρόβλημα αν το 300 Dual Color Pro δεν είναι κοντά στο boom του ηχολήπτη σας ή την "ψείρα" του ταλέντου σας (στην Αμερική όλοι ανεξαιρέτως όσοι στέκονται μπροστά σε μια κάμερα τους λένε "talents") ή αν το χρησιμοποιείτε για backlight από μία απόσταση μεγαλύτερη των 4-5 μέτρων.
Θα είναι πρόβλημα ο ήχος του ανεμιστήρα αν σε γύρισμα της ταινίας σας χρειαστεί να φέρετε το φως πολύ κοντά στο ταλέντο σας (επειδή ίσως σοφτάρετε το φως με ένα μεγάλο soft box) και ταυτόχρονα το ταλέντο σας μιλάει πολύ σιγά λόγω σεναρίου.
2): όπως όλα τα φώτα led "ματζεντάρουν" ή πρασινίζουν στην διάρκεια του χρόνου έτσι κι'εδώ στο Movielight 300 Dual Color Pro βλέπουμε ένα ελαφρύ green shift στο χρώμα όμως αυτό δεν είναι πραγματικό πρόβλημα, διορθώνεται εύκολα ή στο γύρισμα ή στο post/grading. Ολα αυτά τα χρωματικά shifts για κάποιον που ξέρει να φωτίζει αλλά και να κάνει εταλονάζ μετά στο post δεν αποτελούν κανένα πρόβλημα.





Προσωπικά, επειδή είμαι παλαιομοδίτης, παλαιάς κοπής DoP -και ενίοτε και gaffer- προτιμώ το σχήμα των Lupo γιατί μοιάζουν με παλιά φρενέλ σε αντίθεση με τα Aputure που μοιάζουν με φωτογραφικά φλας.





Ολα τα pros & cons συνοπτικά και οι διαφορές με το Aputure 300x

Pros
1): Φωτομετρικά, το Movielight 300 Dual Color Pro είναι πολύ ισχυρότερο από τον άμεσο ανταγωνιστή του, το Aputure 300x, την ίδια στιγμή που η κατανάλωση του Lupo είναι μικρότερη απ'αυτή του Aputure. Μιλάμε τώρα ότι είναι ένα ολόκληρο stop πιο φωτεινό το Lupo! Φωτομετρικά το Movielight 300 Dual Color Pro είναι πιο κοντά στο μεγαλύτερο Aputure, το 600.
2): Οταν χρησιμοποιείτε το Movielight 300 Dual Color Pro ως σκληρό φως και "κόβετε" το φως με τα barndoors, τα "κοψίματα" στο φως είναι πιο καθαρά, πιο sharp και καλοσχηματισμένα απ'αυτά του Aputure 300x.
3): To Movielight 300 Dual Color Pro έχει το μισό βάρος από το Aputure 300x.
4): Το Movielight 300 Dual Color Pro έχει πολύ πιο heavy-duty yoke από το Aputure.
5): Το Movielight 300 Dual Color Pro είναι οικονομικότερο στην αγορά του από το Aputure.
6): Το Movielight 300 Dual Color Pro δεν έχει ξεχωριστό ballast/τροφοδοτικό αλλά είναι one-piece σε αντίθεση με το Aputure.
7): Το Movielight 300 Dual Color Pro μέσω των βυσμάτων Powercons σου δίνει τη δυνατότητα για daisy chain ανάμεσα σε 2-3 ίδια φώτα, κάτι που δεν έχεις με το Aputure.
8): Το Movielight 300 Dual Color Pro ντιμάρεται μέχρι το 1% ενώ το Aputure φτάνει μέχρι το 10%.
9): Το 34άρι dome της Lupo είναι πολύ καλύτερο, στιβαρότερο από το αντίστοιχο Light Dome της Aputure, είναι πιο επαγγελματικό και θυμίζει τα -επιπέδου Χόλιγουντ- domes/softboxes όπως τα Chimera και SnapBag.

Cons
1): Ο ανεμιστήρας του Movielight 300 Dual Color Pro είναι ελαφρώς πιο θορυβώδης απ'αυτόν του Aputure.
2): Εχει μεγαλύτερο green-shift στο πράσινο από το Aputure.





Συμπέρασμα - η άποψη του συντάκτη
Τί να πω γι'αυτό το απίθανο μικρό led φως! Είναι ένα σούπερ ανθεκτικό εργαλείο για καθημερινή επαγγελματική χρήση αλλά ταυτόχρονα πολύ πιο ελαφρύ από το αντίστοιχο της Aputure, και δεν μπερδεύεσαι με εξωτερικά τροφοδοτικά και καλώδια.
Κοστίζει λιγότερο από τον άμεσο ανταγωνιστή του αλλά ταυτόχρονα σου παρέχει σχεδόν τη δι-πλάσια φωτεινότητα από το Aputure 300x, είναι ένα ολόκληρο stop φωτεινότερο, κάτι που βλέπω να περνάει απαρατήρητο από τους περισσότερους youtubers που το δοκιμάζουν στα πολλά -και ολόϊδια μεταξύ τους- video rewiews στο youtube.
Ξέρετε πρακτικά τί σημαίνει ένα stop διαφορά σε φωτεινότητα; Είναι τεράστιο κέρδος στην φωτει-νότητα ενός φωτιστικού εργαλείου! Είναι το κέρδος που παίρνει κάποιος από το να πάει στο Aputure 300 στο μεγαλύτερο και ακριβότερο Aputure 600! Είναι το κέρδος που παίρναμε κάποτε όταν από το 400άρι HMI της K5600 (το υπέροχο Joker 400) αγοράζαμε το μεγαλύτερο και πολύ ακριβότερο Joker 800.
Και τέλος, γουστάρω το Movielight 300 Dual Color Pro, λατρεύω το σχήμα του, επειδή μοιάζει σε αληθινό κινηματογραφικό φρενέλ και όχι σε ξενέρωτο φωτογραφικό φλας.











Superpanel Full Color 60
Αλλο ένα φως της ιταλικής Lupo που μου άρεσε ιδιαίτερα στην IBC 2022 ήταν το Superpanel Full Color 60, ένα "Skypanel του φτωχού" και δεν είναι καθόλου σχήμα λόγου αυτό που λέω, είναι η πραγματικότητα. Θα σας το τεκμηριώσω όμως αυτό που λέω πιο κάτω, stay tuned!

Το υπέροχο Superpanel Full Color 60 δεν είναι ένα καινούργιο φως, κυκλοφορεί στην αγορά εδώ και 2-3 χρόνια, και αν δεν κάνω λάθος πρέπει να το λανσάρισε η Lupo την εποχή που έσκασε και ο καταραμένος κορωνοιός, στις αρχές του 2019. Πρόκειται για ένα πολύ φιλόδοξο και τολμηρό φως το οποίο τόλμησε να ρίξει το γάντι στον king of the kings, στον ένα και μοναδικό βασιλιά της κατηγορίας, το θρυλικό Skypanel 60 της ARRI, το "industry standard" της αγοράς, το καλύτερο φωτιστικό πάνελ της δουλειάς μας αναμφισβήτητα, παρ'όλο που τα τελευταία 3-4 χρόνια έχουν τολμήσει πολλοί φιλόδοξοι μνηστήρες να αρπάξουν τον θρόνο από το Skypanel.




Οπως βλέπετε και στη φωτογραφία το φως από το Superpanel Full Color 60 είναι πολύ (έχει μπει όλο μέσα στον φακό μου) παρ'όλο που φωτομετρικά είναι μισό με ένα stop κάτω από το Skypanel 60.




Ιδιο και καλύτερο σχεδόν σε όλα με το Skypanel εκτός από την φωτεινότητα
Σε ένα τεστ που έκανε πριν λίγους μήνες ο Σκοτ Λέσλι για το CineD ανακάλυψε με έκπληξη ότι το φιλόδοξο ιταλικό πάνελ είναι σχεδόν ίδιο σε όλα με τον γερμανικό θρύλο, το Skypanel 60, εκτός από την ισχύ όπου το Skypanel 60 ήταν φωτεινότερο του Superpanel Full Color 60 κατά μισό με ένα ολόκληρο stop. Σε όλα τα άλλα χαρακτηριστικά (εννοώ τα φωτιστικά χαρακτηριστικά και όχι τα κατασκευαστικά) ο ιταλός διεκδικητής του θρόνου ήταν ίδιος, και καλύτερος σε κάποια σημεία όπως η ποιότητα του χρώματος.
Μπορεί κατασκευαστικά το ιταλικό πάνελ να μην έχει καμία σχέση με το γερμανικό τανκ, μπορεί να μην έχει βιβλιοθήκη με ζελατίνες όπως έχει το Skypanel, μπορεί να μην έχει αποσπώμενα diffusions, μπορεί να μην έχει τη φωτεινότητα του Skypanel, ΑΛΛΑ έχει καλύτερο χρώμα ελα-φρώς από τον γερμανό πρωταθλητή. ΟΚ θα μου πείτε, δεν μας χαλάει καθόλου αυτό! Αλλωστε το ιταλικό πάνελ έχει ακριβώς τα μισά χρήματα από το Skypanel. Και θα συμφωνήσω απολύτως μαζί σας!
Ο δείκτης VFM (Value For Money) στο ιταλικό Superpanel Full Color 60 είναι πολύ υψηλός και για τα χρήματα που κοστίζει αυτό το υπέροχο φως είναι απλά τέλειο! Με άλλα λόγια, με το κό-στος αγοράς ενός Skypanel 60 αγοράζεις δύο Superpanel Full Color 60 και κάνεις την ίδια και καλύτερη δουλειά γιατί, έτσι, με τα δύο Superpanel Full Color 60 δίπλα-δίπλα είσαι χρωματικά στα ίδια επίπεδα με το ένα Skypanel ΑΛΛΑ φωτομετρικά είσαι 2 stops πάνω από το Skypanel!





Στην φωτογραφία αυτή από το review του Σκοτ Λέσλι βλέπουμε ότι το ιταλικό πάνελ έχει καλύτερο χρώμα από το γερμανικό, βλέπου επίσης ότι έχει το γνωστό green-shift που χαρακτηρίζει τα φώτα της Lupo, και βλέπουμε και την διαφορά του μισού stop στην φωτεινότητα. (photo copyright: CineD)





Εδώ είναι ξεκάθαρη η υπεροχή του Superpanel Full Color 60. Το χρωματικό φάσμα είναι πιο πλήρες, πιο ομαλό, χωρίς spikes στα ζεστά χρώματα σαν αυτό του Skypanel. (photo copyright: CineD)





Εδώ βλέπουμε ότι ένα από τα χρωματικά τμήματα που είναι υπεύθυνα για τα skintones, το R13, είναι πιο ψηλά στο ιταλικό πάνελ αλλά στα άλλα δύο (R9 και R15) υπερτερεί το γερμανικό. Μεταξύ μας τώρα, μην τσιμπάτε σ'αυτά, είναι πολύ οι μικρές οι διαφορές αυτές που βλέπουμε εδώ. Αν δείτε το πραγματικό αποτέλεσμα στην εικόνα side-by-side θα δείτε ότι δεν υπάρχει οπτικά καμία διαφορά ανάμεσα στα δύο πάνελς, το ιταλικό και το γερμανικό. (photo copyright: CineD)





Αυτό είναι το πίσω μέρος του Superpanel Full Color 60 της Lupo, ένα καταπληκτικό φως που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από το θρυλικό αλλά και πανάκριβο Skypanel 60 πέρα από το μισό με ένα stop περισσότερο φως.





Αυτό είναι το μισό από το 60άρι Superpanel Full Color, είναι το 30, το αντίστοιχο του Skypanel 30 της ARRI.




Πολλά και διαφορετικά πάνελς για όλα τα γούστα και ανάγκες
Κλείνοντας αυτό το άρθρο για τα υπέροχα ιταλικά φώτα Lupo δεν πρέπει να ξεχάσω να σας πω ότι η Lupo φτιάχνει και άλλα πολλά και διαφορετικά panels, μικρά και μεγάλα, 2x1, 1x1 και μικρό-τερα. Ολα τα πάνελς της εταιρείας προσφέρουν μεγαλύτερες φωτεινότητες από τα αντίστοιχα φώτα της αγοράς, και όλα είναι οικονομικότερα στην αγορά τους από τα ανταγωνιστικά φώτα της αγοράς.
Δεν υπάρχει λοιπόν κανένας λόγος για όλους εμάς τους indie filmmakers να αγοράζουμε τα πολύ ακριβότερα φώτα μόνο και μόνο επειδή έχουν κτίσει -με το δίκιο τους και την αξία τους- έναν μύ-θο γύρω από το όνομά τους! In other words, ναι, συμφωνώ απολύτως ότι το Skypanel παραμένει ο βασιλιάς των soft panels, συμφωνώ απολύτως ότι παραμένει μια τεράστια αξία στην αγορά, αλλά αυτό το ειδικό βάρος που κουβαλάει, αυτό το τεράστιο όνομα που κουβαλάει στην πλάτη του, το όνομα και η κληρονομιά της ARRI, έχει σαν αποτέλεσμα να ανεβάζει δραματικά, παράλο-γα ίσως, και την τελική του εμπορική αξία και τιμή πώλησης, κάτι που όλοι εμείς οι ανεξάρτητοι κινηματογραφιστές παγκοσμίως δεν μπορούμε αλλά και δεν θέλουμε να πληρώσουμε!  





Μεγάλη η ποικιλία της Lupo και στα μικρότερα και οικονομικότερα panels, τα 1x1. Στα χνάρια των μεγαλύτερων, των 2x1, είναι κι'αυτά πανίσχυρα και ποιοτικά με πολύ καλό χρώμα.





Ο πάντα γελαστός Σιμόνε της Lupo ποζάρει και καμαρώνει κάτω από τα φωτιστικά πάνελς της εταιρείας του, και πώς να μην το κάνει, η εταιρεία του ξεπουλάει τα φώτα της σε όλο τον κόσμο σαν ζεστά φρατζολάκια!




Οταν έφυγα εκείνο το σαββατιάτικο πρωινό του Σεπτέμβρη από το περίπτερο της Lupo κατάλα-βα και συνειδητοποίησα γιατί όλο το staff εκεί ήταν γελαστό και ευδιάθετο. Η εταιρεία τους πάει περίφημα, τα φώτα τους παγκοσμίως πουλάνε σαν ζεστές φρατζόλες ψωμί γιατί έχουν πολύ υψηλή ποιότητα και πολύ χαμηλό κόστος! Πώς να μην είναι χαρούμενοι και γελαστοί!



περισσότερες πληροφορίες: Bon Studio






Cinematically, Palaiologou 17, Athens, Greece - All items on this website are Copyright 2020, all rights reserved. All trademarks are property of their respective owners. This website uses remarketing services to advertise on third party websites to previous visitors to our site. You can opt out at any time by changing cookie settings or sending e-mail at panosgolfis@gmail.com Website powered by Nihonjin Samurai
Back to content