Professional Camera - Cinematically

Go to content


Το Professional Camera της περιόδου 2002-2003

Ήταν για τους περισσότερους αναγνώστες και συνδρομητές του το καλύτερο ελληνικό κινηματογρα-φικό περιοδικό. Και όπως είχε δηλώσει ο ίδιος ο αείμνηστος Μανώλης Μποφιλιάκης: "Το Professio-nal Camera του Γκόλφη είναι το μόνο από τα ελληνικά trade journals που ξέρει τί γράφει και γιατί το γράφει!"
Με την αποχώρηση του ιδρυτή του και δημιουργού του, Πάνου Γκόλφη, το 2004, το Professional Camera έγινε εν μία νυκτί Σούπερ Κατερίνα! Έκτοτε έχουν παρελαύσει πολλοί διευθυντές, αρχισυ-ντάκτες, αρθρογράφοι από την έκδοση αυτή αλλά η ποιότητά του εντύπου είχε συνεχώς πτωτική πο-ρεία! Αποτέλεσμα είναι σήμερα, αν υπάρχει κιόλας, να είναι ένα θλιβερό έντυπο που απλά αναπα-ράγει τα δελτία τύπου και τις μπροσούρες των εταιρειών, με κακό τρόπο, με άθλια μετάφραση και απόδοση!  
Το Professional Camera εκείνης της εποχής, της διετίας 2002-2003, ήταν ένα έγκυρο, απολαυστικό, ποιοτικό κινηματογραφικό περιοδικό που το αγκάλιασαν αμέσως οι Έλληνες επαγγελματίες του κινη-ματογράφου, της τηλεόραση και της διαφήμισης! Ο λόγος ήταν απλός: Το έντυπο αυτό το έφτιαχναν με πολύ αγάπη και πολύ δουλειά, αληθινοί, πραγματικοί, ενεργοί επαγγελματίες με πλούσια βιογρα-φικά στον κινηματογράφο, την τηλεόραση και τη διαφήμιση και όχι "δόκτωρες δια αλληλογραφίας" και wannabe DPs που το μόνο credit που έχουν στο βιογραφικό τους είναι η βιντεοσκόπηση της βά-πτισης της ανηψιάς τους και ο γάμος του μπατζανάκη τους!
Μέτρο σύγκρισης για τον Πάνο Γκόλφη, τον δημιουργό του Professional Camera, ήταν πάντα το αμερικάνικο American Cinematographer, το καλύτερο και μακροβιότερο trade κινηματογραφικό έντυ-πο του πλανήτη Γη! Στόχος του Πάνου Γκόλφη ήταν να κάνει το Professional Camera ένα ελληνικό American Cinematographer! Και σε έναν μεγάλο βαθμό το πέτυχε!


            Τα πρώτα 6 τεύχη του ελληνικού Professional Camera, ενός πολύ επιτυχημένου trade
            κινηματογραφικού περιοδικού που δημιούργησε ο Πάνος Γκόλφης το 2002



     Ο Πάνος Γκόλφης μαζί με τον DP Κρις Ντόιλ στο σπουδαιότερο cinematography φεστιβάλ του
     κόσμου, το Camerimage της Πολωνίας, τον Δεκέμβρη του 2002. Ο σπουδαίος συνάδελφος και
     καλός φίλος κρατάει στο χέρι του το πρώτο τεύχος του περιοδικού μας Professional Camera



     Ο δημιουργός και αρχισυντάκτης του Professional Camera Πάνος Γκόλφης μαζί με τα πρώτα 2
     τεύχη του περιοδικού του, στο Camerimage Festival, στο Γουτζ της Πολωνίας, Δεκέμβρης 2002



           Σε συζήτηση/συνέντευξη με τον Αλέξη Χαλκίδη στα γραφεία της εταιρείας AMY Video,
           Αθήνα 2002


Με τον Γουίλεμ Νταφό σε σεμινάρια στην Πολωνία το 2002




              Το Professional Camera στο cinematography σεμινάριο του Άλεν Ντάβιο στο Άμστε-
             ρνταμ, στα πλαίσια της IBC 2002



            Στο περίπτερο της ιαπωνικής Libec στα πλαίσια της έκθεσης IBC 2003 στο Άμστερνταμ



              Με τον Θανάση Γαλή του Studio Analysis, στο περίπτερο της AEV στο Άμστερνταμ



       Με τον Τζον Γκόνκχιλ της Dalsa, της πρώτης 4Κ κάμερας στον κόσμο, στο Λας Βέγκας το 2003

Cinematically, Palaiologou 17, Athens, Greece - All items on this website are Copyright 2020, all rights reserved. All trademarks are property of their respective owners. This website uses remarketing services to advertise on third party websites to previous visitors to our site. You can opt out at any time by changing cookie settings or sending e-mail at panosgolfis@gmail.com Website powered by Nihonjin Samurai
Back to content